Kuchnia
BodyIdea - Dietetyka przyszłości

2016-08-30

Włoski ser burrata

WegetariańskiBezglutenowy


Czas przygotowania: 3 minuty

przepis na 2 porcje, jedna porcja zawiera:
Kalorie: 356,6 kcal
Białko: 11,5 g
Tłuszcze: 31,7 g
Węglowodany: 7,7 g

 

SKŁADNIKI:

  • 1 kulka burraty
  • dwie garście pomidorków koktajlowych
  • kilka liści bazylii
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • szczypta soli i pieprzu

Lubicie sery? Spróbujcie sera burrata. Jest to niesamowicie kremowy i delikatny ser włoski. Idealny do wszystkiego. Naprawdę do wszystkiego. Nie potrzebuje zbyt bujnego towarzystwa, wystarczy oliwa, pomidorki, bazylia, podstawowe przyprawy i otrzymacie niebiański smak.

W tym przepiscie przedstawiam Wam ciekawe i najprostsze połączenie, które idealnie sprawdzi się na śniadanie, kolacje czy nawet jako dodatek do bujnego obiadu.

Moi Pacjenci, którzy prowadzą diety wegetariańskie są nim naprawdę zachwyceni.

Spróbujcie więc sami:

 

BURRATA  Z POMIODORAMI I OLIWĄ

serek włoski

WYKONANIE - przepis na ser burrata

  • Odsącz serek z nadmiaru wody (wystarczy chwila na drobnym sitku) i przełóż do miski

  • Dodaj połówki pomidorków koktajlowych

  • Wymieszaj oliwę z solą i pieprzem, polej sosem danie

  • Dodaj listki bazylii

burrata włoska body idea

SMACZNEGO

 


sylwia maksym body idea dietetyk

Sylwia Maksym

Cześć! Nazywam się Sylwia Maksym, jestem dietetykiem sportowym. Uczę jak jeść zdrowo, dostarczać paliwa z roślin i wybierać proste, smaczne rozwiązania bez wprowadzania restrykcji czy zakazów. Propaguję żywienie opierające się na ograniczeniu ilości spożywanego mięsa. Pokazuję sportowcom jak za pomocą żywienia wesprzeć ich regenerację i osiągnąć zawodowe cele. Aktualnie, obejmuję posadę dietetyka sportowego Reprezentacji Polski Kobiet w Piłce Nożnej, a także współpracuję indywidualnie z kolarzami, biegaczami, triathlonistami. Prywatnie jestem miłośniczką mocnej kawy, kolarstwa, mody i kultury hiszpańskiej. Rozgość się na mojej stronie i zatankuj ze mną Paliwo z Roślin.

BodyIdea - Dietetyka przyszłości

Dodaj komentarz

Brak dodanych komentarzy. Możesz być pierwszy - zapraszam!
Drukuj

Czas przygotowania: 3 minuty

przepis na 2 porcje, jedna porcja zawiera:
Kalorie: 356,6 kcal
Białko: 11,5 g
Tłuszcze: 31,7 g
Węglowodany: 7,7 g

 

SKŁADNIKI:

  • 1 kulka burraty
  • dwie garście pomidorków koktajlowych
  • kilka liści bazylii
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • szczypta soli i pieprzu

Tagi

Sprawdź przepis

Posłuchaj mojego podcastu PALIWO Z ROŚLIN