Kuchnia
BodyIdea - Dietetyka przyszłości

2019-02-27

Dieta 2000 kcal do pobrania za darmo - darmowy jadłospis

Wegański


1 porcja
Kalorie: 2000 / 2030 kcal
Białko: 77 g
Tłuszcze: 68 g
Węglowodany: 298 g


Witaj. Wielokrotnie pytałam za pomocą kanałów w social media (INSTAGRAM BODYIDEA FACEBOOK BODY IDEA) które prowadzę, jakimi jadłospisami są zainteresowani moi czytelnicy.

Dając Wam możliwość pobrania jadłospisu za darmo, chciałam pokazać Wam jak pracuję, co otrzymujecie w ramach konsultacji i jak wyglądają wydruki, które przekazuję Pacjentom.

 

W rankingu zapytań wygrał jadłospis wegański - obiecuję również tworzyć w przyszłości kolejne, również dla Was, za darmo.

W swojej codziennej praktyce zdecydowanie najwięcej tworzę jadłospisów skierowanych dla osób aktywnych fizycznie - obecnie z racji na porę roku i nowe wyzwania większość to diety redukcyjne.

W znaczącej przewadze są to również jadłospisy wegańskie i wegatariańskie ze względu na to, iż coraz więcej osób trafia do mnie z potrzebą rezygnacji z mięsa we własnym menu. Cieszy mnie tren trend, aczkolwiek jak wielokrotnie zaznaczam nikogo do niego na siłę nie namawiam - ja uczę jak żyć i jeść zdrowo, czym chcę się dzielić :)

 

 

Obecny DARMOWY WEGAŃSKI jadłospis, który przygotowałam składa się z 3 DNI, w każdym 5 POSIŁKÓW

  • KALORYCZNOŚĆ 2000 / 2030 kcal

  • 15% BIAŁKA

  • 30 % TŁUSZCZU

  • 55 % WĘGLOWODANÓW

ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA 25% to kaloryczności całej diety

II SNIADANIE 15%, PODWIECZOREK 10% to kaloryczności całej diety

 pierwsza wizyta u dietetyka

Zazwyczaj tworzę jadłospisy na 4 posiłki, co uważam za bardziej praktyczne, gdyż wtedy na każdy z posiłków przypada udział 25% wartości puli kalorycznej całego dnia, co pozwala na utrzymanie w ryzach uczucia głodu i odrzucenia chęci podjadania między posiłkami. Jednak tym razem Wasza prośba dotyczyła jadłospisu z uwzględnieniem 5 posiłków. 

Wszystko jest oczywiście kwestią indywidualną i każdy jadłospis właśnie powinien być dopasowany bezpośrednio dla danej osoby, prowadzonych treningów i spontanicznej aktywności ruchowej.

 JAK WYGLĄDA JADŁOSPIS? oto 3 dniowe menu, całość przepisów, wraz z gramaturą i opisem przygotowania znajdziecie w linku poniżej

POBIERZ DARMOWĄ DIETĘ WEGAŃSKĄ 2000KCAL

DZIEŃ1 - WEGAŃSKI DARMOWY JADŁOSPIS 2000KCAL

ŚNIADANIE: Owsianka z truskawkami
II ŚNIADANIE: Czerwony koktajl z buraka z masłem orzechowym
OBIAD: Szparagowe tabbouleh
PODWIECZOREK: Koktajl amarantowy z chia 
KOLACJA: Frytki z batata z tahini z hummusem


DZIEN 2- WEGAŃSKI DARMOWY JADŁOSPIS 2000KCAL

ŚNIADANIE: Bułka z pasta z awokado i tofu, sok marchwiowy
II ŚNIADANIE: Koktajl daktyle, banan, kakao 
OBIAD: Curry z soczewicy i kukurydzy z brazowym ryzem 
PODWIECZOREK:Banan pieczony z gorzka czekolada 
KOLACJA: Pieczone warzywa z sliwkowa kasza gryczana
 

DZIEN 3- WEGAŃSKI DARMOWY JADŁOSPIS 2000KCAL
ŚNIADANIE: Owsianka z burakiem i kiwi
II ŚNIADANIE: Pudding regeneracyjny
OBIAD: Weganskie kotlety z czerwona fasola i marchewka
PODWIECZOREK: Kanapki z suszonymi pomidorami 
KOLACJA: Makaron z pieczonymi warzywami 

 

darmowy wegański jadłospis bodyidea

POBIERZ DARMOWĄ DIETĘ WEGAŃSKĄ 2000KCAL

 

Dietę zrealizowałam w profesjonalnym programie dla dietetyków Aliant Kalkulator Dietetyczny

paliwo z roślin

 

Sprawdź mój porzedni wpis dotyczący mojej pracy, problemów z jakimi zgłaszają się do mnie Pacjenci, a także poznaj historię jednej ze wspaniałych kobietek, które przeszły niesamowitą przemianę z moją pomocą WIZYTA U DIETETYKA

Daj znać w komentarzu, czy odpowiada Tobie taka forma dzielenia się moją wiedzą i pracą. Poniformuj mnie czy zaproponowane przeze mnie posiłki Ci smakują i czy przygotowanie ich jest łatwe i przyjemne.

Czekam na Twój feedback, dzięki odpowiedziom i reakcjom wiem, że moja praca nie idize na marcne, a to zdecydowanie napędza do działania! :)

 

Z uśmiechniętymi pozdrowieniami Sylwia


sylwia maksym body idea dietetyk

Sylwia Maksym

Cześć! Nazywam się Sylwia Maksym, jestem dietetykiem sportowym. Uczę jak jeść zdrowo, dostarczać paliwa z roślin i wybierać proste, smaczne rozwiązania bez wprowadzania restrykcji czy zakazów. Propaguję żywienie opierające się na ograniczeniu ilości spożywanego mięsa. Pokazuję sportowcom jak za pomocą żywienia wesprzeć ich regenerację i osiągnąć zawodowe cele. Aktualnie, obejmuję posadę dietetyka sportowego reprezentacji Polski kobiet w piłce nożnej, a także współpracuję indywidualnie z kolarzami, biegaczami, triathlonistami. Prywatnie jestem miłośniczką mocnej kawy, kolarstwa, mody i kultury hiszpańskiej. Rozgość się na mojej stronie i zatankuj ze mną Paliwo z Roślin.

BodyIdea - Dietetyka przyszłości

Dodaj komentarz

Marcin 2020-07-07 20:32:20

2000 kcal to dla mnie za mało, ale skorzystam i pomnożę x 1,5 :) dzięki! fajnie, że robisz takie rzeczy i sie nimi dzielisz.

Sylwia Maksym 2020-07-08 08:07:09

Można od razu poćwiczyć mnożenie :) Smacznego :)

Posłuchaj mojego podcastu PALIWO Z ROŚLIN