Kuchnia
BodyIdea - Dietetyka przyszłości

2020-02-04

Jogurt sojowy z dodatkami

WegańskiBezglutenowy


 
Czas przygotowania: 2 minuty

1 porcja
Kalorie: 372,1 kcal
Białko: 21,1 g
Tłuszcze: 19,8
Węglowodany: 31,6

SKŁADNIKI:

jogurt sojowy 250 g
morele suszone niesiarkowane  30 g (5 sztuk)
nasiona konopii - łuskane 10 g
kakao 4 g
masło z orzechów arachidowych - naturalne 15 g


Lubię szybkie rozwiązania. Proste produkty, nieprzetworzone bazowe składniki, które po połączeniu w całość dają wspaniały smak i pełną kompozycję pełnowartościowego posiłku.

Dla wegan i wegetarian

Często moi Pacjenci będący lub też dopiero przechodzący na dietę roślinną (niezależnie czy wegetariańską czy wegańską) tęsknią za jogurtem. Zawsze proponuję im wtedy jogurt sojowy  naturalny (polecam jogurt z firmy TAKE IT VEGGIE, który zakupicie w sklepie Kaufland) i masę wspaniałych składników. Jogurt ma wspaniały skład, stanowi też źródło białka i wapnia. Wystarczy dodać do niego ulubione i wartościowe składniki i otrzymamy wspaniałe śniadanie, kolację, II śniadanie czy przekąskę.

Dla insulinoopornych i dla cukrzyków

Moja propozycja dotyczy również osób, które borykają się z insulinoopornością lub cukrzycą, gdyż danie ma niski indeks i ładunek glikemiczny. Może być też dobrą alternatywą dla tych, którzy "boją się" węglowodanów - oczywiście niepotrzebnie, ale ten wpis dotyczy innego tematu.

Biegnijcie więc do sklepu i składajcie ten oto przepis:

 

WYKONANIE:

  1. Pokój morele na kawałeczki - wybieraj morele niesiarkowane - ja zawsze zakupuję je w www.krukam.pl

  2. Przełóż jogurt do miseczki

  3. Posyp kako

  4. Dodaj nasiona konopii (również kupuję w www.krukam.pl)

  5. Polej masłem orzechowym  (i tą kupuję w www.krukam.pl)

 

SMACZNEGO

 

Przypominam również, że warto zapoznać się z moim wpisem JAK PLANOWAĆ ZAKUPY - znajdziecie tutaj duuuużo podpowiedzi dotyczących zakupów, gotowania, przetwarzania  i innych cennych rad, takich ekonomicznych :)

Polecam Wam również zakupy w www.krukam.pl - na caaaaaałe zakupy otrzymacie -5% rabatu po wpisaniu kodu bodyidea 

Smacznego!

 

Ps. Nie, wpis nie jest sponsorowany.


sylwia maksym body idea dietetyk

Sylwia Maksym

Cześć! Nazywam się Sylwia Maksym, jestem dietetykiem sportowym. Uczę jak jeść zdrowo, dostarczać paliwa z roślin i wybierać proste, smaczne rozwiązania bez wprowadzania restrykcji czy zakazów. Propaguję żywienie opierające się na ograniczeniu ilości spożywanego mięsa. Pokazuję sportowcom jak za pomocą żywienia wesprzeć ich regenerację i osiągnąć zawodowe cele. Aktualnie, obejmuję posadę dietetyka sportowego reprezentacji Polski kobiet w piłce nożnej, a także współpracuję indywidualnie z kolarzami, biegaczami, triathlonistami. Prywatnie jestem miłośniczką mocnej kawy, kolarstwa, mody i kultury hiszpańskiej. Rozgość się na mojej stronie i zatankuj ze mną Paliwo z Roślin.

BodyIdea - Dietetyka przyszłości

Dodaj komentarz

Brak dodanych komentarzy. Możesz być pierwszy - zapraszam!
Drukuj

 
Czas przygotowania: 2 minuty

1 porcja
Kalorie: 372,1 kcal
Białko: 21,1 g
Tłuszcze: 19,8
Węglowodany: 31,6

SKŁADNIKI:

jogurt sojowy 250 g
morele suszone niesiarkowane  30 g (5 sztuk)
nasiona konopii - łuskane 10 g
kakao 4 g
masło z orzechów arachidowych - naturalne 15 g


Tagi

Sprawdź przepis

Sprawdź jadłospis:

WEGAŃSKI:

WEGETARIAŃSKI:

Posłuchaj mojego podcastu PALIWO Z ROŚLIN