Kuchnia
BodyIdea - Dietetyka przyszłości

2020-02-21

Najprostszy posiłek przed treningowy

WegańskiBezglutenowySłodki


Czas przygotowania: 10 minut

1 porcja zawiera:
Kalorie: 565,3 kcal
Białko: 22,3 g
Tłuszcze: 22,2 g
Węglowodany: 72,6 g

SKŁADNIKI:

50 g kaszy jaglanej
250 ml mleka sojowego naturalnego bez cukru
2 łyżki nasion konopi  - 20g
1 łyżeczka masła z orzechów arachidowych - 15g


Ostatnio  pokazywałam Wam pomysł na wegański posiłek po treningu ---> KLIK , tym razem moja propozycja dotyczy żywienia przed treningiem. 

Bez zbędnego rozpisywania, zróbcie jaglankę, cieszcie się smakiem i wykorzystajcie energię na dobry trening!

 

JAGLANKA Z BANANEM

 

WYKONANIE:

  • Kaszę ugotuj w mleku / lub w wodzie
  • Dodaj pokrojonego banana
  • Posyp nasionami konopi i polej masłem orzechowym

 

 

SMACZNEGO


sylwia maksym body idea dietetyk

Sylwia Maksym

Cześć! Nazywam się Sylwia Maksym, jestem dietetykiem sportowym. Uczę jak jeść zdrowo, dostarczać paliwa z roślin i wybierać proste, smaczne rozwiązania bez wprowadzania restrykcji czy zakazów. Propaguję żywienie opierające się na ograniczeniu ilości spożywanego mięsa. Pokazuję sportowcom jak za pomocą żywienia wesprzeć ich regenerację i osiągnąć zawodowe cele. Aktualnie, obejmuję posadę dietetyka sportowego Reprezentacji Polski Kobiet w Piłce Nożnej, a także współpracuję indywidualnie z kolarzami, biegaczami, triathlonistami. Prywatnie jestem miłośniczką mocnej kawy, kolarstwa, mody i kultury hiszpańskiej. Rozgość się na mojej stronie i zatankuj ze mną Paliwo z Roślin.

BodyIdea - Dietetyka przyszłości

Dodaj komentarz

Brak dodanych komentarzy. Możesz być pierwszy - zapraszam!

Posłuchaj mojego podcastu PALIWO Z ROŚLIN