Zaloguj się Koszyk (0)

Na wynos: koktajl i kanapki

9 kwietnia, 2019
co na wynos paliwo z roślin

Czas przygotowania: 15 minut

1 (II śniadanie i III posiłek - obiad)
Kalorie: 1113 kcal
Białko: 43,3
Tłuszcze: 27,3 g
Węglowodany: 162,5 g

SKŁADNIKI

burak 290 g
banan 160 g
mleko sojowe 250 ml (szklanka)
pestki dyni 10 g
chleb żytni pełnoziarnisty (4 kromki) 140 g
sałata rzymska 30 g
ogórek kiszony 80 g
hummus (lidl lub biedronka) 90 g (1/2 opakowania)

Hej! Kolejny wtorek, kolejny wpis z cyklu na WYNOS. Podobnie jak zeszłotygodniowy przeznaczony dla osób żyjących szybko, aktywnych, lubiących dobre ale i proste smaki i mających niewiele czasu na przygotowanie posiłku i jego zjedzenie poza domem.

 

NA WYNOS

 

Koktajl dostarczający żelaza i dobrych kwasów tłuszczowych, do tego kanapki w wersji mieszanej – wegańskiej i wegetariańskiej.

dania na wynos bodyidea

 

WYKONANIE:

  • Obierz buraka, dodaj banana, mleko i pestki, zmiksuj – wypij na drugie śniadanie
  • Z wymienionych składników zrób kanapki: dwie kanapki posmaruj hummusem, połóż plasterki ogórka i liście sałaty, jedną kromkę zrób z żółtym serem, dodaj warzywa – zjedz na III posiłek (obiad)

SMACZNEGO

 




Dodaj komentarz

  • KILKA SŁÓW O MNIE
  • Hej! Tu Sylwia, tworzę dla Ciebie treści, które pomogą Ci poprawić zdrowie. Uwielbiam gotować i czerpać paliwo z roślin. Mój blog powstał z myślą o osobach aktywnych i sportowcach, którzy chcą usprawnić regenerację, osiągać lepsze wyniki sportowe i jeść smacznie. Rozgość się i czerp z tego miejsca pełnymi garściami.


  • ZATANKUJ PALIWO Z ROŚLIN
  • SPRAWDŹ INNE przePISY
  • SPRAWDŹ INNE WPISY