Zaloguj się Koszyk (0)

Wegańskie szyszki w odchudzonej zdrowszej wersji

10 stycznia, 2019
szyszki z ryżu paliwo z roślin

Czas przygotowania: 10 minut

20 szyszek, 1 szyszka zawiera:
Kalorie: 43 kcal
Białko: 1 g
Tłuszcze: 1,3 g
Węglowodany: 6,4 g

SKŁADNIKI

50 g ryżu preparowanego
120 g daktyli
50 g masła orzechowego

Drodzy, wracam do Was z przepisami! Wreszcie w swojej kuchni, wreszcie z większą ilością czasu, który mogę przeznaczyć na gotowanie, poszukiwanie smaków, nowych połączeń i idealnie dopasowanych dla Was jadłospisów.

Kocham gotować! Uwielbiam Was inspirować! Chcę uczyć Pacjentów jak jeść zdrowo, ale i smacznie. Jak zachować umiar, zdrową głowę, ale i wybierać dobrze dla swojego zdrowia, urody i sylwetki.

 

Szyszki – słodkie wspomnienie dzieciństwa

 

Do rzeczy. Pamiętacie z czasów błogiego dzieciństwa smak super szyszek zrobionych z preparowanego ryżu? A pamiętacie, że były robione z krówki?! Owszem, są na rynku krówki z dobrym składem, jednak ja połączyłam moje dwa super foodsy – daktyle i masło orzechowe i smak wyszedł o wiele lepszy!

Będą super przekąską na drugie śniadanie, przekąskę do kawy czy nawet w połączeniu z bananem i jogurtem dobrym doładowaniem po treningu – czy tuż przed (jeżeli niczego innego nie zdążysz zabrać z domu)

 

FIT SZYSZKI Z DAKTYLAMI

 

szyszka

 

WYKONANIE fit szyszek

 

  • Jeżeli używasz daktyli z pestkami to usuń pestkę ze środka i zalej daktyle ciepłą wodą, odstaw na 10 minut
  • Rozpuść masło orzechowe  w kąpieli wodnej do uzyskania lejącej konsystencji, w razie gdy używasz domowego masła dodaj do niego odrobinę oleju kokosowego
  • Odsącz daktyle i zmiksuj na gładko za pomocą blendera, dodaj do nich masło i zmiksuj ponownie
  • Wrzuć do masy preparowany ryż i dokładnie wymieszaj – najlepiej silikonową szpatułką – zdecydowanie sprawniej to wychodzi 🙂

 

SMACZNEGO




Dodaj komentarz

  • KILKA SŁÓW O MNIE
  • Hej! Tu Sylwia, tworzę dla Ciebie treści, które pomogą Ci poprawić zdrowie. Uwielbiam gotować i czerpać paliwo z roślin. Mój blog powstał z myślą o osobach aktywnych i sportowcach, którzy chcą usprawnić regenerację, osiągać lepsze wyniki sportowe i jeść smacznie. Rozgość się i czerp z tego miejsca pełnymi garściami.


  • ZATANKUJ PALIWO Z ROŚLIN
  • SPRAWDŹ INNE przePISY
  • SPRAWDŹ INNE WPISY