Kuchnia
BodyIdea - Dietetyka przyszłości

2019-04-09

Na wynos: koktajl i kanapki

WegańskiWegetariański


Czas przygotowania: 15 minut

1 (II śniadanie i III posiłek - obiad)
Kalorie: 1113 kcal
Białko: 43,3
Tłuszcze: 27,3 g
Węglowodany: 162,5 g

SKŁADNIKI

burak 290 g
banan 160 g
mleko sojowe 250 ml (szklanka)
pestki dyni 10 g
chleb żytni pełnoziarnisty (4 kromki) 140 g
sałata rzymska 30 g
ogórek kiszony 80 g
hummus (lidl lub biedronka) 90 g (1/2 opakowania)


 

Hej! Kolejny wtorek, kolejny wpis z cyklu na WYNOS. Podobnie jak zeszłotygodniowy przeznaczony dla osób żyjących szybko, aktywnych, lubiących dobre ale i proste smaki i mających niewiele czasu na przygotowanie posiłku i jego zjedzenie poza domem.

NA WYNOS

Koktajl dostarczający żelaza i dobrych kwasów tłuszczowych, do tego kanapki w wersji mieszanej - wegańskiej i wegetariańskiej.

dania na wynos bodyidea

 

WYKONANIE:

  • Obierz buraka, dodaj banana, mleko i pestki, zmiksuj - wypij na drugie śniadanie

  • Z wymienionych składników zrób kanapki: dwie kanapki posmaruj hummusem, połóż plasterki ogórka i liście sałaty, jedną kromkę zrób z żółtym serem, dodaj warzywa - zjedz na III posiłek (obiad)

     

SMACZNEGO

 

PS. Czekam na Wasze komentarze pod tym postem dotyczące Waszych ulubionych dań na wynos, które chcielibyście znaleźć w moim zestawieniu NAWYNOS. Podzielcie się ze mną opinią, czy takie wpisy są dla Was pomocne lub też czego w nich brakuje.

 

 


sylwia maksym body idea dietetyk

Sylwia Maksym

Cześć! Nazywam się Sylwia Maksym, jestem dietetykiem sportowym, propaguję żywienie opierające się na ograniczeniu ilości spożywanego mięsa. Uczę jak jeść zdrowo, dostarczać paliwa z roślin i wybierać proste, smaczne rozwiązania bez wprowadzania resytrykcji czy zakazów. Pokazuję sportowcom jak za pomocą żywienia wesprzeć ich regenerację i osiągnąć zawodowe cele. Aktualnie, obejmuję posadę dietetyka sportowego Reprezentacji Polski Kobiet w Piłce Nożnej, a także wspólpracuję indywidualnie z kolarzami, biegaczami, triathlonistami. Prywatnie jestem miłośniczką mocnej kawy, kolarstwa, mody i kultury hiszpańskiej. Rozgość się na mojej stronie i zatankuj ze mną Paliwo z Roślin.

BodyIdea - Dietetyka przyszłości

Dodaj komentarz

Brak dodanych komentarzy. Możesz być pierwszy - zapraszam!
Drukuj

Czas przygotowania: 15 minut

1 (II śniadanie i III posiłek - obiad)
Kalorie: 1113 kcal
Białko: 43,3
Tłuszcze: 27,3 g
Węglowodany: 162,5 g

SKŁADNIKI

burak 290 g
banan 160 g
mleko sojowe 250 ml (szklanka)
pestki dyni 10 g
chleb żytni pełnoziarnisty (4 kromki) 140 g
sałata rzymska 30 g
ogórek kiszony 80 g
hummus (lidl lub biedronka) 90 g (1/2 opakowania)


Tagi

Obserwuj na Instagramie

Sprawdź przepis

Posłuchaj mojego podcastu PALIWO Z ROŚLIN