Zaloguj się Koszyk (0)

Jogurt sojowy z dodatkami

4 lutego, 2020
jogurt sojowy z dodatkami paliwo z roślin

 
Czas przygotowania: 2 minuty

1 porcja
Kalorie: 372,1 kcal
Białko: 21,1 g
Tłuszcze: 19,8
Węglowodany: 31,6

SKŁADNIKI:

jogurt sojowy 250 g
morele suszone niesiarkowane  30 g (5 sztuk)
nasiona konopii - łuskane 10 g
kakao 4 g
masło z orzechów arachidowych - naturalne 15 g

Lubię szybkie rozwiązania. Proste produkty, nieprzetworzone bazowe składniki, które po połączeniu w całość dają wspaniały smak i pełną kompozycję pełnowartościowego posiłku.

 

Dla wegan i wegetarian

 

Często moi Pacjenci będący lub też dopiero przechodzący na dietę roślinną (niezależnie czy wegetariańską czy wegańską) tęsknią za jogurtem. Zawsze proponuję im wtedy jogurt sojowy  naturalny (polecam jogurt z firmy TAKE IT VEGGIE, który zakupicie w sklepie Kaufland) i masę wspaniałych składników. Jogurt ma wspaniały skład, stanowi też źródło białka i wapnia. Wystarczy dodać do niego ulubione i wartościowe składniki i otrzymamy wspaniałe śniadanie, kolację, II śniadanie czy przekąskę.

 

Dla insulinoopornych i dla cukrzyków

 

Moja propozycja dotyczy również osób, które borykają się z insulinoopornością lub cukrzycą, gdyż danie ma niski indeks i ładunek glikemiczny. Może być też dobrą alternatywą dla tych, którzy „boją się” węglowodanów – oczywiście niepotrzebnie, ale ten wpis dotyczy innego tematu.

Biegnijcie więc do sklepu i składajcie ten oto przepis:

 

WYKONANIE:

  1. Pokój morele na kawałeczki – wybieraj morele niesiarkowane – ja zawsze zakupuję je w www.krukam.pl
  2. Przełóż jogurt do miseczki
  3. Posyp kako
  4. Dodaj nasiona konopii (również kupuję w www.krukam.pl)
  5. Polej masłem orzechowym  (i tą kupuję w www.krukam.pl)

 

SMACZNEGO




Dodaj komentarz

  • KILKA SŁÓW O MNIE
  • Hej, Sportowcu! Cieszę się że jesteś na mojej stronie, rozgość się i czerp pełnymi garściami. Mam na imię Sylwia, jestem dietetykiem sportowym i trenuję kolarstwo górskie. Mój blog powstał z myślą o osobach aktywnych, które chcą poprawić wyniki sportowe. Nauczę Cię jak dbać o regenerację i skutecznie czerpać Paliwo z Roślin. Pokażę Ci, że zdrowe jedzenie jest smaczne, a jego wykonanie to "piece of cake" :)

  • ZATANKUJ PALIWO Z ROŚLIN
  • SPRAWDŹ INNE przePISY
  • SPRAWDŹ INNE WPISY