Zaloguj si臋 Koszyk (0)

Podcast – Paliwo z ro艣lin – #33 jak nie przyty膰 w 艣wi臋ta?

19 grudnia, 2020
podcast paliwo z ro艣lin sylwia maksym elastyczne 艣wi臋ta

Hej 馃檪 Dzi艣 inaczej ni偶 zawsze, nie w 艣rod臋, a w sobot臋 zapraszam Ci臋 na nowy odcinek podcastu PALIWO Z RO艢LIN.

Zapewne zaraz wpadniesz w sza艂 przygotowa艅 艣wi膮tecznych, pobiegniesz na zakupy i staniesz w kuchni na kilka lub kilkana艣cie godzin… Przed Tob膮 pieczenie, gotowanie, sma偶enie, lukrowanie i mn贸stwo innych pysznych czynno艣ci, kt贸re sw贸j fina艂 maj膮 przy stole… Jeszcze chwilka i zn贸w us艂yszysz te same, jak co roku, s艂owa wypowiadane przez najbli偶szych….


„Zn贸w si臋 odchudzasz?” „No zjedz jeszcze kawa艂ek!”

  • „no, zjedz jeszcze kawa艂ek”
  • „ale聽nie spr贸bujesz serniczka te艣ciowej?”
  • „zostaw to, to ju偶 Tw贸j trzeci kawa艂ek”
  • „no, ale na dobre trawienie to musi by膰 w贸deczka”
  • „nie wstajemy od sto艂u p贸ki to wszystko nie zniknie”
  • „tyle zosta艂o… przecie偶 tego nie wyrzuc臋”

I tak dalej… i tak dalej.


Ty decydujesz o swoim talerzu, nikt inny!

Czy to prawid艂owe zachowania? Oczywi艣cie, 偶e nie! B膮d藕 asertywny! Ty decyduj co i ile zjesz! Nie, w 艢wi臋ta nie obowi膮zuje dieta, w 艢wi臋ta nie liczy si臋 jad艂ospis od dietetyka. 艢wi臋ta maj膮 by膰 smaczne, t艂uste, s艂odkie, a Ty masz by膰 szcz臋艣liwy. Szcz臋艣cie i spok贸j znajdziesz przez znalezienie umiaru w jedzeniu i podejmowanych wyborach 偶ywieniowych.

Ciesz si臋 tym czasem, nie szukaj odchudzonych przepis贸w popularnych da艅. B膮d藕 dla siebie i z innymi. Odpocznij.

Dlaczego to pisz臋, nagrywam i publikuj臋? Wielu moich Pacjent贸w boi si臋 tego czasu… Co roku to samo… Nie lubi膮聽艣wi膮t, bo przecie偶 艂atka – „na pewno przytyj臋” ju偶 zosta艂a do nich przyklejona na zawsze. A mo偶e to czas, kiedy w ko艅cu powiniene艣 przesta膰 martwi膰 si臋 o tkank臋 t艂uszczow膮, a zaj膮膰 my艣li wsp贸lnym 艣wi臋towaniem i rado艣ci膮 z niego p艂yn膮c膮?


Jak nie przyty膰 w 艣wi臋ta i cieszy膰 si臋 smakiem ucztowania?

Pos艂uchaj moich elastycznych rad, sprawd藕 jak 艂atwo podej艣膰 do tradycji z u艣miechem, rado艣ci膮 i dba艂o艣ci膮 o siebie. Czy warto odchudza膰 艣wi膮teczne potrawy i zmienia膰 ich smak z racji za zaoszcz臋dzenie 100 kilokalorii…?

Moim zdaniem 艢wi臋ta maj膮 by膰 s艂odkie i t艂uste, a Ty wybieraj ilo艣ci zjadanych smako艂yk贸w rozs膮dnie. Sprawd藕 jak zrobi膰 m膮dre zakupy i rozpocz膮膰 艣wi膮teczne gotowanie uwie艅czone g艂o艣nymi zachwytami nad ich smakiem. Ucztujmy razem!

Paliwo z ro艣lin 

– mojego podcastu PALIWO Z RO艢LIN pos艂uchasz r贸wnie偶 tutaj:




Dodaj komentarz

  • KILKA S艁脫W O MNIE
  • Hej, Sportowcu! Ciesz臋 si臋 偶e jeste艣 na mojej stronie, rozgo艣膰 si臋 i czerp pe艂nymi gar艣ciami. Mam na imi臋 Sylwia, jestem dietetykiem sportowym i trenuj臋 kolarstwo g贸rskie. M贸j blog powsta艂 z my艣l膮 o osobach aktywnych, kt贸re chc膮 poprawi膰 wyniki sportowe. Naucz臋 Ci臋 jak dba膰 o regeneracj臋 i skutecznie czerpa膰 Paliwo z Ro艣lin. Poka偶臋 Ci, 偶e zdrowe jedzenie jest smaczne, a jego wykonanie to "piece of cake" :)


  • ZATANKUJ PALIWO Z RO艢LIN
  • SPRAWD殴 INNE przePISY
  • SPRAWD殴 INNE WPISY